Привіт! Тебе вітає відділ піклування про клієнтів ArhiMED❤️
✅Ми абсолютно впевнені в неперевершеній якості девайсів ArhiMED.
Маємо надію, що вони зроблять твоє життя трошки комфортнішим і будуть виконувати свої обов'язки багато років!
Але добре розуміємо, що всяке може трапитись у житті.
Тому, якщо раптом тобі щось не сподобалось, або ти просто передумав (і таке буває, знаємо) то ми неодмінно повернемо кошти, або обміняємо на будь який інший товар, що прийде тобі по смаку.
І все це можливо протягом аж 30 днів з моменту покупки❤️
Причому, ми повернемо тобі гроші за товар, навіть якщо він був у використанні. Правда круто?
До речі, аспіратори та інгалятори ArhiMED, згідно закону України "Про права споживачів", не підлягають обміну чи поверненню. Але то тільки по закону.
Наш відділ піклування про клієнтів ArhiMED обмінює та повертає абсолютно все протягом 30 днів😍
Навіть дитячі аспіратори:)
Тож, якщо ти купив девайс Архімед і в тебе є будь які питання по роботі приладу, або щось не виходить, чи раптом ти хочешь зробити повернення/обмін - скоріше дзвони або пиши нам у Viber/Telegram!
Відділ піклування про клієнтів ArhiMED допоможе❤️
тел: +38(073) 853-38-51
e-mail: [email protected]
підтримка, сервіс, гарантія
ArhiMED - Створено з любовʼю для тебе💙💛
P.S. В нас, до речі, є крутезний Instagram! Буде хвилинка - заходь:)